مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-01سياسي

400 فرصت شغلی جدید با حمایت دستگاه قضایی در زنجان ایجاد می شود


با حمایت دستگاه قضایی برای حل مشکلات یک شرکت نساجی در زنجان، 400 نیروی کار جدید در این شرکت مشغول به کار خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی در بازدید از یک شرکت نساجی در شرق شهر زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت های دستگاه قضایی استان زنجان در سال جهش تولید، تلاش برای رفع موانع تولید و حمایت از تولید است.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت های دستگاه قضایی برای حمایت از تولید بیان کرد: واحدهای تولیدی زنجان ظرفیت بسیار خوبی در اشتغال دارند و شرکت نساجی دارای ظرفیت اشتغال 850 نیروی بومی است.

کرمی با اشاره به استفاده از دستگاه های مدرن در این مجموعه افزود: بن بستی در تولید وجود ندارد و مدیریت اصولی و البته بهره گیری از فن آوری های مدرن دنیا شدنی است.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان به مشکلات شرکت نساجی نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت با مشکل تأمین ارز برای واردات مواد اولیه که 95 درصد وارداتی است مواجه است که در این زمینه پیگیری هایی را از طریق سازمان صمت و دادستانی کل کشور در دستور کار قرار خواهیم داد و همچنین برای طرح توسعه این کارخانه که زمینه صادرات محصولات و اشتغال به کار 400 نفر نیروی جدید را دارد، فراهم خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 فرصت شغلی جدید با حمایت دستگاه قضایی در زنجان ایجاد می شود

400 فرصت شغلی جدید با حمایت دستگاه قضایی در زنجان ایجاد می شود