مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 11:202020-06-01سياسي

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است


امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است، خواستار برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام تقی روحانی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در سالن اجتماعات سپاه برگزار شد، گفت: کسی در مقابل قانون امر به معروف و نهی از منکر معاف نیست و همگان نسبت به این فریضه الهی مسئول بوده و وظیفه دارند.

وی با بیان اینکه قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در سال 94 مصوب و ابلاغ شد که در این قانون وظایف دستگاه مشخص شده است، افزود: توسعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به ویژه مدارس، اصناف، دانشگاه ها و ادارات باید اجرایی شود.

امام جمعه رودسر در ادامه خواستار برخورد با تورهای غیرمجاز تفریحی در شهرستان رودسر شد و تأکید کرد: باید توجه ویژه ای به رعایت شئونات اسلامی در تفرجگاه و محل های پذیرایی شود.

روحانی با بیان اینکه بر اساس آیات اسلامی امت اسلامی به واسطه عمل به امر به معروف و نهی از منکر از بهترین امت ها هستند، تصریح کرد: این فرهنگ باید در جامعه همگانی و نهادینه شود و ما به عنوان مسئول باید بستر را فراهم کنیم.

هنجار شکنان باید بدانند که در صورت انجام عمل هنجارشکنانه همه دستگاه ها با آنها برخورد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است