مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 12:002020-06-01سياسي

تمام معوقات کارگران خراسان شمالی در نیمه اول سال تسویه شود


معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: از طریق وزارتخانه های مربوط برای رفع مشکلات معوقات کارگری استان اقدام می شود و باید همه مطالبات کارگران استان در نیمه اول سال پرداخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی الله حیاتی ظهر امروز در جلسه کمیسیون کار و کارگری استان که در محل سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، خطاب به مدیران استان اظهار کرد: مشکلات کارگران استان با برگزاری جلسات در سطح مدیران اجرایی به طور جدی پیگیری شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به شرایط و مشکلات کنونی حوزه کارگری بیان کرد: سه کارگروه عمرانی و پیمانکاری، امور دستگاه های خدماتی و شهرداری ها و امور صنایع ذیل کمیسیون کار و کارگری استان تشکیل و موظف به پیگیری و رفع مشکلات این قشر هستند.

وی با اشاره به عمده مشکلات موجود کارگری در حوزه شرکت های دولتی افزود: از طریق وزارتخانه های مربوط برای رفع مشکلات معوقات کارگری استان در نیمه اول سال جاری اقدام می شود و باید همه مطالبات کارگران استان در نیمه اول سال پرداخت شود.

حیاتی بیان کرد: پیگیری و حل مشکلات جامعه کارگری از اولویت های اساسی استان است و باید با سرعت رسیدگی شود لذا اگر می خواهیم توسعه اقتصادی روی داده و تولید رونق بگیرد، باید مطالبات جامعه کارگری برای مدیران استان مهم باشد و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام معوقات کارگران خراسان شمالی در نیمه اول سال تسویه شود

تمام معوقات کارگران خراسان شمالی در نیمه اول سال تسویه شود