مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 12:002020-06-01سياسي

تصویب طرح جامع گردشگری دریاچه ارومیه/لزوم ساماندهی سواحل


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: طرح جامع گردشگری دریاچه ارومیه با حضور مشاورین توانمند از سوی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری در حال مطالعه و بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیدین رحمانی بعد از ظهر جلسه ستاد ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل و تفرجگاه های استان با اشاره به وضعیت خوب دریاچه ارومیه نسبت به چند سال گذشته افزود: طرح جامع گردشگری دریاچه ارومیه با حضور مشاورین توانمند از سوی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری در حال مطالعه و بررسی است.

وی ادامه داد: در قالب این طرح محلی برای شنا، موزه دریاچه، تالارهایی برای برنامه های فرهنگی، هنری در جوار دریاچه، گردشگری در جزایر دریاچه، قایق سازی، اسکله سازی، کشتی تفریحی از مواردی است که در قالب این طرح جامع گردشگری گنجانده شده است و با عملیاتی و اجرایی شدن آن در اقتصاد و تولید اشتغال استان مسلماً تأثیر بسزایی خواهد داشت.

رحمانی با بیان اینکه با تدابیر دولت اقدامات خوبی که صورت گرفته در سال های آتی آب دریاچه ارومیه به تراز اکولوژیکی خود می رسد، اظهار امیدواری کرد با ارائه طرح جامع گردشگری دریاچه ارومیه و تصویب آن در شورای زیربنایی استان، زمینه بهره مندی حداکثری از دریاچه ارومیه فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح جامع گردشگری دریاچه ارومیه/لزوم ساماندهی سواحل

تصویب طرح جامع گردشگری دریاچه ارومیه/لزوم ساماندهی سواحل