مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 12:052020-06-01سياسي

تکلیف اعتبارنامه تاجگردون چه می شود؟


بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، نمایندگانی که هنوز اعتبارنامه آنها به تصویب نرسیده، حق دادن رأی به جز در مورد اعتبارنامه نمایندگان و همچنین حق حضور در شعبه یا کمیسیون تحقیق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، چندی پیش تعدادی از منتخبان مجلس یازدهم نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران اعتراض کردند.

*اعتراض جمعی از منتخبان مجلس یازدهم نسبت به اعتبار نامه تاجگردون   به گفته معترضان، اعتراض آنها در راستای عمل به وصیت نامه امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است؛ ایشان در وصیت نامه خود تصریح کرده بود که اگر افرادی به مجلس راه پیدا کردند که صلاحیت های لازم را نداشتند نمایندگان باید از تصویب اعتبارنامه وی جلوگیری کنند و با استفاده از ابزارهای قانونی اعتبارنامه آن شخص را رد کنند.

این منتخبان نسبت به احتمال جعلی بودن مدرک دکتری، ایجاد شبکه خانوادگی و فامیلی در دستگاه ها و شرکت های مختلف دولتی و غیر دولتی و همچنین کسب منافع اقتصادی ویژه از طریق رانت و سودجویی از طریق سواستفاده از جایگاه نمایندگی اعتراض کرده اند.

*اعتراض به اعتبار نامه منتخب صومعه سرا همچنین روح اللّه نجابت منتخب مردم شیراز و زرقان و علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در متنی از شعبه دهم مجلس شورای اسلامی نسبت به اعتبارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف اعتبارنامه تاجگردون چه می شود؟

تکلیف اعتبارنامه تاجگردون چه می شود؟