مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 12:352020-06-01دانش

از ثبت 40 اختراع در حوزه سلامت تا آغاز پرداخت تسهیلات به مبتکران


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون 40 اختراع در حوزه سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز به منظور بازدید و افتتاح چند طرح علمی و فناوری وارد خراسان جنوبی شد.

وی از مراکز رشد دانشگاه های علوم پزشکی بیرجند، دانشگاه بیرجند و دانشگاه آزاد اسلامی استان بازدید کرد و سپس مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی بیرجند را افتتاح کرد.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تأکید بر اینکه باید ساختاری در دانشگاه ها داشته باشیم که مشکلات مردم و استان را حل کنیم، گفت: ما با پول این مردم درس خوانده ایم تا مشکلاتشان را رفع کنیم.

پرداخت تسهیلات به دانشگاه صنعتی بیرجند وی مطرح کرد: وظیفه ما در دانشگاه ها این است که زمینه را فراهم کنیم تا دانشجویان بتوانند از نوآوری و ایده های خود استفاده کنند لذا در همین راستا به دانشگاه صنعتی در زمینه توسعه زیرساخت ها و پرداخت تسهیلات کمک کنیم.

سید حجت هاشمی رییس دانشگاه صنعتی بیرجند نیز گفت: راه اندازی مرکز نوآوری این دانشگاه در سفر گذشته معاون علمی و فناوری رییس جمهور مصوب شد.

وی با بیان اینکه در این راستا 200 میلیون تومان از ما حمایت کردند تا این مرکز نوآوری در 600 متر مربع امروز به بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ثبت 40 اختراع در حوزه سلامت تا آغاز پرداخت تسهیلات به مبتکران

از ثبت 40 اختراع در حوزه سلامت تا آغاز پرداخت تسهیلات به مبتکران