مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 13:052020-06-01سياسي

جزییات اجرای طرح حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان


مدیرکل بهزیستی شهرستان تهران جزییات طرح حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان را که قرار است از اواخر خرداد ماه در سطح شهر تهران اجرایی شود را تشریح کرد.

- مدیرکل بهزیستی شهرستان تهران جزییات طرح حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان را که قرار است از اواخر خرداد ماه در سطح شهر تهران اجرایی شود را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید آرام عصر امروز با حضور در جلسه شورای اسلامی استان تهران به تشریح طرح حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان پرداخت و گفت: مسئله کودکان خیابانی، موضوعی ناراحت کننده و اسفبار است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است اما هر روز به صورت روز افزون با گسترش این پدیده مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه پدیده کودکان کار دو مشکل عمده را ایجاد می کنند، گفت: کار کودک نه تنها روند رشد و شکوفایی را از کودک می گیرد بلکه در آینده موجب ایجاد آسیب می شود.

به همین دلیل باید توجه ویژه ای به کودکان کار و خیابان و آسیب دیده داشته باشیم و نباید به آن ها به عنوان کار اضافه نگاه کنیم بلکه لازم است با برنامه ریزی نسبت به توانمندسازی آنان اقدام کنیم.

آرام افزود: مستندات قانونی زیادی برای اجرای این طرح موجود است.

با این حال می بینیم که آیین نامه حمایت اجتماعی کودکان کار و خیابان در شورای اجتماعی وزارت کشور مانده است و لایحه حمایتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای طرح حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان

جزییات اجرای طرح حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان