مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 21:002020-06-01اجتماعي

ساکنان بخش غربی «پلدختر» در بیم سیلاب آینده/ لزوم امتداد دیواره محافظ شهر


پس از وقوع سیلاب 98، بستر رودخانه کشکان به مناطق غرب پلدختر نزدیک تر شده و عدم امتداد دیواره ساحلی تا این بخش از شهر، ساکنان آن را با بیم تکرار خسارات سیل در آینده مواجه کرده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: رودخانه وحشی کشکان با گذر از وسط شهر پلدختر، خروجی تمام آب های سطحی در بالا دست و استان لرستان است و این امر در فروردین ماه 98 باعث نفوذ حجم بسیار زیادی از سیلاب از هر طرف به این شهر شد.

غرب پلدختر همچنان در خطر سیلاب بخش غربی شهر پلدختر در این سیلاب ویرانگر و مخرب بیشترین خسارت و آسیب ها را متحمل شد و حجم بالایی از سیلاب در پایین دست به درون شهر نفوذ کرد و این در حالیست که عدم احداث دیواره حفاظتی در این نقاط، علی رغم عریض تر شدن بستر رودخانه موجب نگرانی ساکنان این منطقه از شهر شده است.

یکی از شهروندان ساکن خیابان رسالت شهر پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: دیواره ساحلی شهر پلدختر به شکل کارشناسی شده، مهندسی و علمی تا 300 متر پایین تر از پل شهدای دولت و در بخش شرقی توسط شرکت مجری طرح احداث شده است.

حسین حسنوند، افزود: اما متأسفانه از این نقطه به بعد رها شده و با این وجود ساکنان منطقه سازمانی ها هنوز در خطر سیلاب قرار دارند، از طرفی سیل فروردین 98 با آن حجم وحشتناک باعث تغییر مسیر رودخانه کشکان و عریض شدن آن شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان بخش غربی «پلدختر» در بیم سیلاب آینده/ لزوم امتداد دیواره محافظ شهر

ساکنان بخش غربی «پلدختر» در بیم سیلاب آینده/ لزوم امتداد دیواره محافظ شهر