مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 02:352020-06-01اقتصادي

زاینده رود جاری باشد کارگر بیکار پیدا نمی شود


دبیر صنف کشاورزی استان اصفهان با اشاره به درآمدزایی 2 هزار میلیارد تومانی کشاورزی در شرق اصفهان گفت: علاوه بر کشاورزان شغل های دیگر نیز در این منطقه رونق گرفتند به طوری که کارگر بیکاری در منطقه پیدا نمی شود.

- اسفندیار امینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: حدود 120 هکتار زمین در شرق شهرستان اصفهان از رودخانه مشروب می شود، سال گذشته که آب در اختیار کشاورزان قرار گرفت بخشی یکبار و بخشی دو بار کشت شد و البته بخشی کمی از آن صیفی کاری بود که بیش از دو بار هم کشت شد.

دبیر صنف کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه برای کشت سال گذشته محاسبه اجمالی انجام دادیم، ادامه داد: محصولات تولید شده این کشت از هکتاری 7 تا 8 تن تا 140 تن بود که ما در محاسبه خود میانگین هکتاری 20 تن در نظر گرفتیم؛ قیمت هر کیلو محصولات تولید شده از کیلویی 500 تومان تا 40 هزار تومان بوده است، که در این محاسبه متوسط کیلویی 800 تومان برای محصولات تولید شده در نظر گرفتیم؛ این محاسبه نشان می دهد نزدیک 2 میلیون و 400 تا 500 هزار تن محصول تولید شده که بالای دو هزار میلیارد تومان برای کشاورزان درامد داشته است.

رونق کشاورزی در بسیاری دیگر از شغل ها اثرگذار بود وی گفت: این نوع محاسبه با فرض بدترین حالت ها و پایین ترین تناژ تولید شده با کمترین قیمت محصول است؛ علاوه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاینده رود جاری باشد کارگر بیکار پیدا نمی شود

زاینده رود جاری باشد کارگر بیکار پیدا نمی شود