مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 03:052020-06-01سياسي

سامانه های ماهواره در توانمندسازی صنعت ماهواره ای نقش موثری دارد


پژوهشکده سامانه های ماهواره پژوهشگاه فضایی ایران می تواند در توانمندسازی صنعت ماهواره ای کشور نقش موثری داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، ، مرتضی براری، معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران و حسین صمیمی، رییس پژوهشگاه فضایی ایران در پژوهشکده سامانه های ماهواره این پژوهشگاه به بررسی دوره ای چگونگی پیشرفت پروژه های ماهواره ای پرداختند.

براساس این گزارش ، حامد بابایی، رییس پژوهشکده سامانه های ماهواره و مدیران پروژه های این پژوهشکده گزارشی از اجرای برنامه های پروژه های ماهواره ای ناهید 1، ناهید 2، پارس 1 و پارس 2 ارائه کردند.

مرتضی براری، معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران  درباره تلاش و زحمات محققان و فناوران جوان پژوهشکده سامانه های ماهواره در خصوص پروژه های ماهواره ای، گفت: در سایه همدلی و تعاملات خوبی که بین پژوهشگاه فضایی ایران و سازمان فضایی ایران صورت گرفته، خوشبختانه، پروژه ها، پیشرفت خوبی داشته و امید است بنا به برنامه پیش بینی شده به انجام برسد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوی اطلاعات با اشاره به توانمندی های موجود در پژوهشکده سامانه های ماهواره تصریح کرد: این پژوهشکده علاوه بر انجام پروژه های مهم فضایی کشور، رسالت دیگری دارد و آن فعالیت برای توانمندس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های ماهواره در توانمندسازی صنعت ماهواره ای نقش موثری دارد

سامانه های ماهواره در توانمندسازی صنعت ماهواره ای نقش موثری دارد