مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 03:102020-06-01سياسي

12 مشکل مشترک در تمام دوره های آموزش و پرورش


بر اساس بررسی ها صورت گرفته 12 مشکل مشترک در همه ادوار وجود داشته است که به واسطه تلاش های انجام شده تنها دو مورد حل و فصل شده است و مابقی مشکلات همچنان در مسیر تعلیم و تربیت وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جمع اعضای اتاق فکر بهره وری آموزش وپرورش، با اشاره به اینکه مهمترین چالش کشورها، چالش حکمرانی خوب است، اظهار کرد: وحدت تئوریک و برآیند تجربی، می گوید اختلال در کار آیی نهادها، محصول اختلال در یادگیری ها است و این موضوع باعث ناکارآمدی جامعه می شود.

بنابراین اگر بپذیریم یادگیری نقطه اصلی کارآمدی نهادها است پس همه مسائل را باید از طریق آموزش وپرورش پیگیری کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چه قبل و بعد از انقلاب جریان یادگیری موفق به رفع مشکلات نبوده است، اظهار کرد: اینکه به فردی پس از پایان دوره دوازده ساله و خروج از نظام تعلیم و تربیت به عنوان کسی که می تواند وارد دانشگاه شود نگریسته می شود و انتظار وجود مهارتی دیگر از او وجود ندارد، دیدگاه خوبی نیست و باید این دیدگاه اصلاح شود.

حاجی میرزایی با اشاره به ضرورت بررسی مسائل در سطوح مختلف گفت: سیاست های بهره وری در طی70سال گذشته نتوانسته کارایی لازم را داشته باشد و قادر به حل مسائل نبوده لذا بسیاری از مسائل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 مشکل مشترک در تمام دوره های آموزش و پرورش

12 مشکل مشترک در تمام دوره های آموزش و پرورش