مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 03:252020-06-02اقتصادي

اسدآبادی ها، پرمصرف ترین مشترکین آب استان همدان


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: میزان استاندارد مصرف آب در روز به ازای هر نفر 150 لیتر بوده که اسدآبادی ها با 220 لیتر در روز به ازای هر نفر پرمصرف ترین مشترکین آب استان همدان محسوب می شوند.

- ایسنا/همدان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: میزان استاندارد مصرف آب در روز به ازای هر نفر 150 لیتر بوده که اسدآبادی ها با 220 لیتر در روز به ازای هر نفر پرمصرف ترین مشترکین آب استان همدان محسوب می شوند.

علی اکبر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: مصرف آب مشترکین اسدآبادی بالا و بیش از حد استاندارد بوده که در صورت تداوم چنین روندی با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و آغاز اوج گرما به ناچار نسبت به برنامه مدیریت فشار در فصل تابستان اقدام خواهیم کرد و از ساعت 12 شب تا 6 صبح فشار آب را برای ذخیره سازی در منبع ها کم می کنیم.

وی با اشاره به وجود 11 چاه آب شرب شهری در شهر اسدآباد خاطرنشان کرد: با توجه به فصل گرما و افزایش دما و میزان مصرف بالای اسدآبادی ها یک چاه جدید آب شرب شهری نیز باید داخل مدار آورده شود که پیگیر این امر هستیم.

رحمانی در ادامه از پیگیری خوداظهاری اعلام رقم کنتور توسط مشترکین آب شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای خوداظهاری اعلام رقم کنتور توسط مشترکین آب قبوض کاغذی آب مشترکین اسدآبادی حذف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآبادی ها، پرمصرف ترین مشترکین آب استان همدان

اسدآبادی ها، پرمصرف ترین مشترکین آب استان همدان