مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 04:152020-06-02بين الملل

تعطیلی فروشگاه های اپل در آمریکا به علت شورش و غارت!


اپل که به تازگی فروشگاه های خود را بعد از دوران قرنطینه ناشی از کرونا بازگشایی کرده بود، تحت تاثیر اعتراضات اخیر مردم آمریکا باری دیگر مجبور به بستن فروشگاه های اپل استور شد.

- اپل که به تازگی فروشگاه های خود را بعد از دوران قرنطینه ناشی از کرونا بازگشایی کرده بود، تحت تاثیر اعتراضات اخیر مردم آمریکا باری دیگر مجبور به بستن فروشگاه های اپل استور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت آمریکایی اپل به تازگی اعلام کرده که تصمیم گرفته است بیشتر فروشگاه های اپل استور خود را در ایالات متحده آمریکا به منظور حفظ سلامت و امنیت کارکنان و مشتریان در بحبوحه اعتراضات شدید مردمی در این کشور تعطیل کرده و ببندد.

همزمان با ادامه اعتراضات شدید مردم آمریکا به کشته شدن یک فرد غیرمسلح سیاه پوست توسط رفتار خشونت آمیز نیروهای پلیس و سپس توییت تهدید آمیز ترامپ رییس جمهور این کشور، بسیاری از فروشگاه های حضوری اپل استور در مناطق مختلف در این کشور مورد هدف و حمله معترضان و شورشگران قرار گرفته و در بسیاری از موارد علاوه بر صدمه زدن به فروشگاه ها، محصولات آنها را نیز به غارت برده اند.

در همین راستا اپل نیز بسیاری از محصولات خود را از فروشگاه های اپل استور خارج کرده و از طرفی دیگر شماری از آنها را تعطیل کرده تا بدین ترتیب احتمال دستبرد زدن به اموال و صدمه به فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی فروشگاه های اپل در آمریکا به علت شورش و غارت!

تعطیلی فروشگاه های اپل در آمریکا به علت شورش و غارت!