مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-02دانش

پژوهشکده سامانه های ماهواره در توانمندسازی صنعت فضایی کشور نقش موثری دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، مرتضی براری، معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران و حسین صمیمی، - رییس سازمان فضایی ایران گفت: پژوهشکده سامانه های ماهواره پژوهشگاه فضایی ایران می تواند در توانمندسازی صنعت ماهواره ای کشور نقش موثری داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، مرتضی براری، معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران و حسین صمیمی، رییس پژوهشگاه فضایی ایران در پژوهشکده سامانه های ماهواره این پژوهشگاه حضور یافته و در جلسه ای با حضور ریاست و مدیران پروژه ها و گروه های پژوهشی این پژوهشکده شرکت کردند.

در این جلسه که در ادامه بررسی های دوره ای چگونگی پیشرفت پروژه های ماهواره ای برگزار شد، حامد بابایی، رییس پژوهشکده سامانه های ماهواره و مدیران پروژه های این پژوهشکده گزارشی از اجرای برنامه های پروژه های ماهواره ای ناهید 1، ناهید 2، پارس 1 و پارس 2 ارائه کردند.

بنا به این گزارش، مرتضی براری، معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران در این دیدار با اظهار مسرت از دیدن حاصل تلاش و زحمات محققان و فناوران جوان پژوهشکده سامانه های ماهواره و گزارش های ارائه شده در خصوص پروژه های ماهواره ای، گفت: در سایه همدلی و تعاملات خوبی که بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده سامانه های ماهواره در توانمندسازی صنعت فضایی کشور نقش موثری دارد

پژوهشکده سامانه های ماهواره در توانمندسازی صنعت فضایی کشور نقش موثری دارد