مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 04:302020-06-02اقتصادي

فولکس واگن در مکزیک کِی شروع به کار می کند؟


شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان به تازگی در خصوص بازگشایی و از سرگیری فعالیت کارخانه های خود در مکزیک در ماه جاری میلادی اعلام آمادگی کرده است.

- شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان به تازگی در خصوص بازگشایی و از سرگیری فعالیت کارخانه های خود در مکزیک در ماه جاری میلادی اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان که بدون شک یکی از بزرگترین خودروسازان جهان به شمار می رود و سهم قابل توجهی از بازار فروش خودرو در کشورهای مختلف جهان را به خود اختصاص داده است، به تازگی اعلام کرده است که در اواسط ماه جاری میلادی یعنی تاریخ 15 ژوئن 2020 آماده بازگشایی و از سرگیری فعالیت و خطوط تولید کارخانه های خود در ایالت های پوئبلا و گوآناخوآتو مکزیک خواهد بود.

فعالیت کارخانه های فولکس واگن در مکزیک همچون سایر خودروسازان تحت تاثیر شروع گسترده و پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه از سوی دولت کشورهای مختلف جهان، از ماه مارس سال جاری میلادی تعطیل و متوقف شده بود.

فولکس واگن در کنار سایر خودروسازان فعال در مکزیک در طول یکی دو ماه اخیر تلاش های زیادی برای کسب مجوز از سوی دولت این کشور برای راه اندازی و بازگشایی کارخانه های خود کرده است و حالا به نظر می رسد که به زودی تلاش آنها به ثمر خواهد نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولکس واگن در مکزیک کِی شروع به کار می کند؟

فولکس واگن در مکزیک کِی شروع به کار می کند؟