مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-02پزشكي

ابتلای 9 نفر به کرونا در یک میهمانی خانوادگی در اهر


در روزهای اخیر متأسفانه 9 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان شناسایی شده که مربوط به یک خانواده هستند و در میهمانی عید فطر خانوادگی شرکت کرده بودند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر گفت: در روزهای اخیر متأسفانه 9 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان شناسایی شده که مربوط به یک خانواده هستند و در میهمانی عید فطر خانوادگی شرکت کرده بودند.

زاهد محمودی در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا افزود: تحلیل های آماری در شهرستان های اهر و هوراند نشان می دهد که نزدیک به 60 درصد کل مبتلایان به ویروس کرونا هیچ گونه بیماری زمینه ای نداشتند.

وی گفت: شهرستان اهر جزو شهرستان های زرد استان در بحث بیماری کرونا بوده و همچنان ضروری است مردم و مسئولان توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی اصناف و کسبه علیرغم توصیه ها، هنوز از ماسک استفاده نمی کنند که اتاق اصناف موظف به تذکر و برخورد قانونی می باشند.

محمودی گفت: در وضعیت کنونی برگزاری هرگونه تجمعات بصورت متمرکز در هر زمینه ای ناقض پروتکل های بهداشتی بود و ممنوع می باشد و قهوهخانه ها نیز بدون ارائه قلیان و با رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 9 نفر به کرونا در یک میهمانی خانوادگی در اهر

ابتلای 9 نفر به کرونا در یک میهمانی خانوادگی در اهر