مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 04:402020-06-02اقتصادي

احتمال بالای وقوع خاموشی در کشور/ پر مصرف ها جریمه می شوند


احتمال وقوع خاموشی با رشد 4.

2 درصدی مصرف انرژی تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، روند افزایشی موج گرما در هفته جاری و استفاده هر چه بیشتر از سیستم های سرمایشی موجب شده است تا اوج بار در روزهای گذشته از مرز 53 هزار مگاوات عبور کند و این در حالی است که در زمان اوج مصرف سال گذشته مصرف برق کشور به 57 هزار و 681 مگاوات رسید.

طبق برآوردهای صورت گرفته اگر مصرف فعلی ادامه یابد امسال این رقم به 60 هزارمگاوات می رسد اکنون نیز در حالی که رشد مصرف جهانی مصرف برق به دلیل کرونا کاهش پیدا کرده، در ایران به میزان 12.

8 درصد افزایش یافته است.

با وجود کرونا تابستان سختی برای صنعت برق پیش رو داریم چندی پیش نیز محسن طرز طلب _ مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی _ با تاکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا تابستان سختی را برای تامین برق پیش روی ما قرار داده است، گفت: با توجه به بروز این بیماری همچنان رفتار مصرف کنندگان در ماه های آتی و میزان افزایش مصرف برق در زمان پیک تابستان غیرقابل پیش بینی است.

تابستان امسال با وضعیت خاص و ویژه ای روبه رو هستیم، بر اساس یک پیش بینی وضعیت ویروس کرونا به همین منوال تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت و ساکنان مناطق مختلف به ویژه اهالی مناطق گرمسیری که هر ساله در زمان تعطیلات تابستانه به مسافرت می رفتند، امسال در محل اقامتی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بالای وقوع خاموشی در کشور/ پر مصرف ها جریمه می شوند

احتمال بالای وقوع خاموشی در کشور/ پر مصرف ها جریمه می شوند