مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 04:452020-06-02سياسي

مهمترین وظیفه مسئولان افزایش رضایت مردم است


مهمترین وظیفه ما مسئولان در تجدید میثاق با امام و حفظ امانت انقلاب، افزایش رضایت و زمینه مشارکت مردم در اداره کشور است.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مهمترین وظیفه ما مسئولان در تجدید میثاق با امام و حفظ امانت انقلاب، افزایش رضایت و زمینه مشارکت مردم در اداره کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن هاشمی در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان این که در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی قرار داریم، شخصیت امام راحل، بعنوان یک مرجع تقلید، مبارز سیاسی و رهبر انقلابی نه تنها در تاریخ ایران بلکه حتی در جهان اسلام نیز منحصر بفرد و تکرار نشدنی است گفت:موفقیت بزرگ امام خمینی، تلفیق حکومت دینی با نظام مردمسالار وجمهوری بود که به الگویی در جهان اسلام تبدیل شد و امروز بسیاری از کشورهای اسلامی این ایده را به عنوان نظام مطلوب سیاسی دنبال می کنند.

همراهی وحمایت مردم از رهبری امام خمینی، تنها به پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس نظام محدود نشد و در دهه نخست انقلاب و سخت ترین فشارهای اقتصادی، امنیتی و نظامی، بخصوص دوران دفاع مقدس تداوم یافت، به نحوی که نام خمینی با نام مردم ایران پیوندی ناگسستنی در تاریخ یافت.

وی ادامه داد:اعتماد مردم به امام، رابطه ای یکسویه ویکطرفه نبود وهمانگونه که امام خمینی بارها تاکید کردند به نظر و قضاوت مردم باو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین وظیفه مسئولان افزایش رضایت مردم است

مهمترین وظیفه مسئولان افزایش رضایت مردم است