مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-02سياسي

ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی (ره) یک الگو برای تمام بشریت است


ابعاد مختلف شخصیت حضرت امام خمینی (ره) از جمله ساده زیستی و انس با خدای متعال یک الگوی عینی برای بشریت در تمامی دوران ها به شمار می رود.

- سنندج - نماینده ولی فقیه در کردستات گفت: ابعاد مختلف شخصیت حضرت امام خمینی (ره) از جمله ساده زیستی و انس با خدای متعال یک الگوی عینی برای بشریت در تمامی دوران ها به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی صبح امروز در نشست وحدت امت اسلامی در اندیشه های امام خمینی که با استفاده از فضای مجازی برگزار شد، بیان کرد: خرداد ماه یکی از ماه های مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.

وی با اشاره به حوادث مهم خرداد ماه، گفت: ابتدای خرداد ماه با آزادسازی خرمشهر آغاز می شود و سپس رحلت یکی از مهمترین شخصیت های تاریخ بشریت یعنی حضرت امام خمینی (ره) را شاهد هستیم و اتفاق مهم دیگر رویداد 15 خرداد ماه است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان نخست به جایگاه و شخصیت امام راحل (ره) اشاره کرد و افزود: ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی (ره) نیازمند تدبیر بیشتر است و به همین دلیل امروز باید از این ویژگی ها به عنوان الگو برای بشریت استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی (ره) یک الگو برای تمام بشریت است

ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی (ره) یک الگو برای تمام بشریت است