مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-02بين الملل

سیاستمدارانی که داستان نوشتند


در طول تاریخ سیاستمداران کشورهای مختلف داستان نویسی را تجربه کرده اند که از جدیدترین آن ها به همکاری « بیل کلینتون»، رییس جمهور سابق ایالات متحده و «جیمز پترسون»، - در طول تاریخ سیاستمداران کشورهای مختلف داستان نویسی را تجربه کرده اند که از جدیدترین آن ها به همکاری بیل کلینتون ، رییس جمهور سابق ایالات متحده و جیمز پترسون ، نویسنده مشهور آمریکایی برای نگارش رمان دختر رییس جمهور می توان اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نشنال، خبر همکاری مجدد بیل کلینتون و جیمز پترسون برای نگارش رمان جدیدی با عنوان دختر رییس جمهور درحالی منتشر شده که این دو در سال 2018 رمان رییس جمهور گم شده است را روانه بازار کردند.

رمان دختر رییس جمهور ژوئن سال 2021 منتشر خواهد شد.

انتظار می رود این اثر نیز همچون رمان رییس جمهور گم شده است با استقبال مواجه شود، اما ورود سیاستمداران به دنیای رمان لزوما با موفقیت همراه نبوده است.

وینستون چرچیل وینستون چرچیل مدت ها پیش از آن که به عنوان یک سیاستمدار و نخست وزیر بریتانیا در دوران جنگ جهانی دوم شناخته شود، خود را در آینده یک نویسنده موفق تصور می کرد.

ساورولا: داستان انقلاب لارونیا تنها رمان چرچیل است که داستان انقلابی را که در لارونیا ، یک کشور اروپایی خیالی رخ می دهد روایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستمدارانی که داستان نوشتند

سیاستمدارانی که داستان نوشتند