مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-02سياسي

وضعیت بیماری کرونا در میناب قرمز شد/راه انداری پویش تعطیلی صنوف غیر ضرور


فرماندار ویژه میناب با هشدارقرمز بودن وضعیت کرونا درمیناب گفت: شهروندان به عنوان سفیران سلامت به هشدارها توجه کرده وبرای قطع زنجیره ویروس کرونا، - به پویش تعطیلی صنوف غیر ضرور بپیوندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد احمدی با ابراز نگرانی از وضعیت قرمز فراگیری ویروس منحوس کرونا در این شهرستان گفت: متأسفانه وضعیت شهرستان میناب از هشدار به یک زنگ خطر جدی و وضعیت قرمز رسیده است لذا خواهش می کنم به هشدارهای بهداشتی بی توجه نبوده و مراقب سلامتی خود و خانواده هایتان باشید.

فرماندار ویژه میناب افزود: هسته مرکزی شهر میناب به لحاظ تردد و شلوغ بودن از لحاظ ویروس کرونا آلوده ترین منطقه بوده لذا شهروندان از تردد و حضور غیر ضروری و بدون ماسک به مرکز شهر جدا خودداری کنند.

احمدی تاکید کرد: برابر آمار کارشناسان بهداشتی، متأسفانه افراد بی علائم و با تست مثبت در سطح میناب رو به افزایش بوده که این زنگ خطری برای سلامت کلیه شهروندان می باشد.

وی با هشدار قرمز بودن وضعیت بیماران کرونایی در میناب تصریح کرد: بانک ها، ادارت، و اصناف به شهروندانی که پروتکل های بهداشتی بخصوص از ماسک و دستکش استفاده نمی کنند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند خدمات ارائه ندهند و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد این مسئول گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بیماری کرونا در میناب قرمز شد/راه انداری پویش تعطیلی صنوف غیر ضرور

وضعیت بیماری کرونا در میناب قرمز شد/راه انداری پویش تعطیلی صنوف غیر ضرور