مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-02اقتصادي

کمپ گردشگری «آینالو» تا اطلاع ثانوی تعطیل است


کمپ گردشگری آینالو به منظور پیشگیری از بیماری کرونا وهمچنین آتش سوزی جنگل ها تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده وهیچگونه خدمات گردشگری به مسافران ارائه نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی امیری راد امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا شهرستان ضمن تاکید بر لازم الاجرا بودن تعطیلی کمپ گردشگری آینالو تا اطلاع ثانوی خواستار نصب بنرهای هشدار دهنده ممنوعیت پذیرش گردشگر و مسافر در این کمپ شد.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت فعلی کشور در درگیری با این ویروس بویژه با کاهش سن ابتلاء در استان ما, پیشگیری از گسترش بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت شهروندان اولویت تمام دستگاه ها باید نظارت بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای پروتکل های بهداشتی باشد.

امیری راد درادامه سخنان خود دراین جلسه با ابراز نگرانی از فعالیت اقامتگاه های بدون متولی در شهرستان بر رعایت موارد بهداشتی و ضدعفونی مراکز اقامتی و همچنین نظارت بر ضدعفونی تجهیزات بازی کودکان درپارکها بخصوص پارک جانانلو, رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس تاکید کرد و گفت: درحوزه ورزش شهرستان نیز صرفاً بازی فوتسال برگزار می شود وی درادامه با اشاره به اینکه اعلام وضعیت سفید در مناطق براساس جمعیت آماری اعلام می شود بنابراین نباید منجر به سهل انگاری مردم در رعایت موارد بهداشتی و استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ گردشگری «آینالو» تا اطلاع ثانوی تعطیل است

کمپ گردشگری «آینالو» تا اطلاع ثانوی تعطیل است