مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-02حوادث

کارخانه تولید کاغذ در محور ملایر- اراک در آتش سوخت


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از بروز حریق در کارخانه تولید کاغذ در محور ابتدای ملایر- اراک خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه 125 رخ دادن حریق در یکی از کارخانه های تولید کاغذ در حوالی حاشیه شهر ملایر گزارش شد.

- ایسنا/همدان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از بروز حریق در کارخانه تولید کاغذ در محور ابتدای ملایر- اراک خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه 125 رخ دادن حریق در یکی از کارخانه های تولید کاغذ در حوالی حاشیه شهر ملایر گزارش شد.

حسین روستایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: با توجه به حساسیت حادثه، به محض اطلاع سریعاً دو دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه نیروهای آتش نشان به محل اعلامی اعزام شد و آتش نشانان به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه مشاهده شد در انبار کارخانه به علت تجمع و دپو کردن کاغذ و کارتن مستعمل حریق ایجاد شده است، اظهار کرد: با تشکیل سه تیم و استقرار هر تیم در جبهه های اطراف حریق، آتش اطفاء و مهار شد.

وی افزود: به علت حجم زیاد شعله و حریق از مرکز تقاضای نیروی کمکی شد که با رسیدن و ملحق شدن خودروی سوم در عملیات موفق شدند نسبت به سردسازی منطقه فوق اقدام و حریق را به طور کامل اطفاء کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه تولید کاغذ در محور ملایر- اراک در آتش سوخت

کارخانه تولید کاغذ در محور ملایر- اراک در آتش سوخت