مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 05:502020-06-02سياسي

رسیدگی به معیشت اقشار ضعیف، مهم ترین اولویت مجلس یازدهم باشد


دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان، گفت: هم اکنون به دلیل تورم، تحریم ها و شیوع ویروس کرونا، وضعیت معیشتی اقشار ضعیف جامعه بدتر از گذشته شده است و مجلس باید رسیدگی به معیشت اقشار ضعیف را در اولویت قرار دهد.

- ایسنا/اصفهان دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان، گفت: هم اکنون به دلیل تورم، تحریم ها و شیوع ویروس کرونا، وضعیت معیشتی اقشار ضعیف جامعه بدتر از گذشته شده است و مجلس باید رسیدگی به معیشت اقشار ضعیف را در اولویت قرار دهد.

رسول حامدیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص مهم ترین اولویت های مجلس یازدهم، اظهار کرد: معتقدم مهم ترین اولویت ها در پیام مقام معظم رهبری در مراسم افتتاحیه مجلسِ جدید آمده بود.

کنترل تورم، ایجاد اشتغال، تحقق جهش تولید و رسیدگی به موضوع بانک ها، مهم ترین اولویت هایی است که مجلس باید به آن بپردازد.

وی افزود: البته از این موارد مهم تر رسیدگی به معیشت اقشار ضعیف جامعه است که اگر مجلس بتواند به بخشی از این وظایف بپردازد کار بزرگی کرده است.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان، گفت: هم اکنون به دلیل تورم بالا، تحریم ها و شیوع ویروس کرونا، وضعیت معیشتی اقشار ضعیف جامعه بدتر از گذشته شده است چرا که این اقشار پشتوانه مالی ندارند و در فشار هستند و این کاستی ها ممکن است مورد سوءاستفاده دشمن و ضد انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به معیشت اقشار ضعیف، مهم ترین اولویت مجلس یازدهم باشد

رسیدگی به معیشت اقشار ضعیف، مهم ترین اولویت مجلس یازدهم باشد