مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:002020-06-02فرهنگي

ناگفته هایی از ستاره 90 ساله سینما


«کلینت استیوود» بازیگر و کارگردان طراز اول سینما که می توان او را از نمادهای سینمای آمریکا دانست در حالی به 90 سالگی رسیده که هفت دهه فعالیت مستمر سینمایی او با فراز و نشیب های جذابی همراه بوده است.

- کلینت استیوود بازیگر و کارگردان طراز اول سینما که می توان او را از نمادهای سینمای آمریکا دانست در حالی به 90 سالگی رسیده که هفت دهه فعالیت مستمر سینمایی او با فراز و نشیب های جذابی همراه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلینت ایستوود که به تازگی وارد 90 سالگی شده در طول دوران فعالیت سینمایی خود که از دهه 1950 میلادی آغاز شده توانسته هم در فهرست محبوب ترین بازیگران تاریخ سینما قرار بگیرد و هم در عرصه کارگردانی به دو اسکار بهترین فیلم و دو اسکار بهترین کارگردانی دست یابد.

او در 31 می 1930 در سانفرانسیکو متولد شد و پیش از ورود به ارتش، کارگری می کرد.

در سال 1953 و پس از پایان خدمت در ارتش در سودای صنعت سرگرمی به لس آنجلس رفت و گرچه هیچ تجربه حرفه ای در عرصه بازیگری نداشت اما کمپانی یونیورسال با او قرار داد امضاء کرد و پس از چند نقش کوتاه، در سریال موفق پوست خام در نقش یک کابوی به نام رودی یتس بازی کرد که این مجموعه تلویزیونی از سال 1958 تا 1965 به روی آنتن رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از ستاره 90 ساله سینما

ناگفته هایی از ستاره 90 ساله سینما