مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:002020-06-02حوادث

غرق شدن 109 نفر سال گذشته در دریا و رودخانه های مازندران


مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت:  سال گذشته 109  نفر از هموطنان در دریا ، رودخانه ،  و کانال غرق شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته 109  نفر 95 مرد و بقیه زن از هموطنان در دریا ، رودخانه ، استخر و کانال غرق شدند.

وی افزود: از این تعداد 62 نفر در دریا ، 33 نفر در رودخانه ، دو نفر در استخر شنا ، چهار نفر هم در دریاچه مصنوعی و سد  و چهار نفر کانال  و سه نفر هم سایر مکان ها و یک نفر هم استخر کشاورزی هستند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان  مطرح کرد: توصیه هایی برای پیشگیری از غرق شدگی در دریا ، رودخانه ها ، استخر و سایر مطرح کرد که در ادامه آمده است،؛ * آشنایی با فنون اولیه شنا،آشنایی با محدودیت ها و رعایت آنها از ابتدایی ترین الزامات قبل از شنا است.

*اطلاع از وضعیت عمق آب قبل از تصمیم به شیرجه زدن و حتی قبل از ورود به آب ضروری است،چرا که شیرجه در آب های کم عمق خطر ضربه به سر و نیز شکستگی گردن را به دنبال دارد و هم چنین ورود به آب های عمیق برای مبتدیان، خطر غرق شدگی را افزایش می دهد.

* بررسی دمای آب نیز ضروری است؛ به عنوان مثال اگر مدت زیادی در آفتاب مانده اید، از وارد شدن ناگهانی به آب سرد خودداری کنید، علت این توصیه پیشگیری از شوک دمایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن 109 نفر سال گذشته در دریا و رودخانه های مازندران

غرق شدن 109 نفر سال گذشته در دریا و رودخانه های مازندران