مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-02سياسي

عضویت بیش از 22 هزار نفر در کتابخانه های عمومی ایلام


در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان ایلام بر فراهم شدن بیش از پیش بسترها و زیرساخت های لازم جهت کتابخوانی دیجیتال در ایلام تاکید شد.

- ایسنا/ایلام در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان ایلام بر فراهم شدن بیش از پیش بسترها و زیرساخت های لازم جهت کتابخوانی دیجیتال در ایلام تاکید شد.

محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان، اظهار کرد: با توجه به روند پیشرفت تکنولوژی باید با فراهم کردن زمینه گسترش کتابخوانی دیجیتال مردم بیش از پیش به سمت کتابخوانی و مطالعه ترغیب شوند و چنانچه تجهیز، ساخت، برنامه ها و طرح های در دست اجرا در حوزه کتابخانه های شهرستان ها در تعامل با فرمانداران صورت گیرد بدون شک می تواند اثربخش باشد.

وی با بیان اینکه همه باید در جهت توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان تلاش کنیم چرا که مطالعه و کتابخانی موضوعی گسترده، مردمی و فرا سازمانی است، تاکید کرد: باید بسترها و زیرساخت های لازم جهت کتابخوانی دیجیتال در استان بیش از پیش فراهم شود.

سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه بهترین راه برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان توجه به بخش کودک و نوجوان است، اظهار کرد: در برنامه این اداره کل تامین اعتبار جهت تعمیر و تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت بیش از 22 هزار نفر در کتابخانه های عمومی ایلام

عضویت بیش از 22 هزار نفر در کتابخانه های عمومی ایلام