مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-02سياسي

هدف امام راحل ایجاد وحدت بین امت اسلامی بود


نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سیره و تفکر امام راحل را در پیش می گیرند، گفت: هدف امام راحل ایجاد وحدت بین امت اسلامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز در نشست نقش وحدت امت اسلامی در اندیشه امام خمینی با تسلیت رحلت امام راحل اظهار کرد: خرداد برای ملت ایران جایگاه ویژه ای دارد چرا که آغاز این نهضت از 15 خرداد شروع شد و رهبر کبیر انقلاب در همین ماه رحلت کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب جهانی و از بین بردن ظلم است، افزود: امید که در خرداد ماه همچین بشارتی را برای جهانیان شاهد باشیم.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به شرایط ویژه ی آن زمان که همه دشمنان منتظر رحلت امام و نابودی انقلاب اسلامی بود اما با رهبری آیت الله خامنه ای شاهد شکوفایی بیش از پیش انقلاب بودیم که مستکبرین را به خاک ذلت کشاند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: رسیدن پنج کشتی نفتکش ایران به ونزوئلا، شکستی برای استکبار جهانی محسوب می شود و دنیا می داند که همه مستکبرین باید در برابر انقلاب اسلامی سر تعظیم فرود آورند.

آیت الله شاهرودی همچنین به شخصیت امام راحل پرداخت و گفت: امام شخصیتی چند بعدی دارد و خداوند می فرماید انسان همیشه نیاز به الگو دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف امام راحل ایجاد وحدت بین امت اسلامی بود

هدف امام راحل ایجاد وحدت بین امت اسلامی بود