مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-02اقتصادي

دوران پساکرونا فرصت خوبی برای توسعه بخش آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان است


رییس کمیسیون آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان اتاق بازرگانی زنجان گفت: دوران پساکرونا فرصت خوبی برای توسعه بخش آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن حمیدی امروز در نخستین جلسه کمیسیون آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان اتاق زنجان با اشاره به اینکه اقتصاد دنیا در بستر آی تی طی سال های گذشته جایگاه ویژه و موثری پیدا کرده است، اظهار کرد: در سالیان گذشته در ایران نیز اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و کسب و کارها در بستر وب و آی تی و همچنین در بخش دانش بنیان توسعه پیدا کرد، اما همچنان جا برای کار وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا مشکلات عدیده ای را برای واحدهای تولیدی ایجاد کرده است، تصریح کرد: این ویروس فرصت خوبی در اختیار کسب و کارهای حوزه آی تی و دانش بنیان و فضای مجازی گذاشته و رونق در این بخش را افزایش داده است.

رییس کمیسیون آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان اتاق بازرگانی زنجان خاطر نشان کرد: در دوران پساکرونا کسب و کارها در بستر آی تی، وب و فضای مجازی رونق بیشتری پیدا خواهد کرد که می توان با برنامه ریزی مطلوب و ظرفیت های موجود در راستای توسعه این بخش قدم برداشت.

حمیدی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی زنجان صدای بخش خصوصی بوده و وظیفه پیگیری مشکلات این بخش را به عنوان پارلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران پساکرونا فرصت خوبی برای توسعه بخش آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان است

دوران پساکرونا فرصت خوبی برای توسعه بخش آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان است