مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-02فرهنگي

داوری آثار رسیده به نخستین مسابقه سراسری طراحی پوشاک مدارس


آثار رسیده به نخستین مسابقه سراسری طراحی پوشاک مدارس در دو بخش تصویرسازی شامل طراحی های خطی و اسکیس و همچنین آثار اجراشده و طرح های فیزیکی، - مورد داوری قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران، بالغ بر 500 اثر رسیده به نخستین مسابقه سراسری طراحی پوشاک مدارس، دوشنبه 12 خرداد در محل انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس، مورد داوری قرار گرفتند.

این آثار در دو بخش تصویرسازی شامل طراحی های خطی و اسکیس و همچنین آثار اجراشده و طرح های فیزیکی، طی فرصتی سه ماهه و از زمان انتشار فراخوان این رویداد به این انجمن ارسال شدند.

اعضای هیئت داوران نخستین مسابقه سراسری طراحی پوشاک مدارس شامل فاطمه بهرامی عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی و مدرس دانشگاه در بخش عفاف و حجاب، معصومه طلوع زمانی مدرس دانشگاه و از چهره های پیشکسوت عرصه طراحی لباس و دوخت در بخش الگو و دوخت، هدی فرهنگ طراح لباس و روانشناس در بخش روانشناسی، لیلا مناف پور طراح مد و لباس و مدرس دانشگاه در بخش هنری و مریم احمدی طراح مد و لباس و مدرس دانشگاه در بخش طراحی، تمامی آثار را طی یک روز مورد داوری قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری آثار رسیده به نخستین مسابقه سراسری طراحی پوشاک مدارس

داوری آثار رسیده به نخستین مسابقه سراسری طراحی پوشاک مدارس