مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-02فرهنگي

تعطیلی یکی پس از دیگری مراکز فرهنگی بردخون / وعده هایی که عملی نمی شوند


این روزها مراکز فرهنگ و هنر بردخون خاموش و بی فروغ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، فرهنگ و هنر جزیی از مهم ترین ضروریات زندگی است، چراکه هنر در وجود همه انسانها وجود دارد و فرهنگ از داشته ها، سوابق و آداب و رسوم آنان حکایت دارد.

فرهنگ و هنر نیازمند سازماندهی است تا ما را در رسیدن به اهداف متعالی یاری دهد و بی شک برای بروز و ظهور هنر، نیاز به مراکز و مکان هایی داریم که هنرمند با آرامش خاطر فعالیت کند.

این روزها فرهنگ و هنر بردخون خاموش و بی فروغ است، دیگر از آن فریادها و شلوغی های مراکز فرهنگی هنری در این دیار خبری نیست، همه چیز در سکوت است و مبهم.

بخش بردخون هنرمندان و هنردوستان زیادی را در خود پرورش داده که روزی در آسمان این دیار درخشیده اند، شاعران و نویسندگان برجسته، بزرگان و علمای حوزوی و دانشگاهی در گذشته و حال، قهرمانان مبارزه با استعمار و استکبار، شخصیت های دینی و فرهنگی و استعدادهای ناب، همه نشان از گنجینه های ارزشمند مردم این دیار هنرپرور است.

 مجتمع فرهنگی هنری بردخون در سال 1373 با تلاش مسئولان بویژه افراشته مدیرکل وقت فرهنگ وارشاداسلامی استان که احداث دو مکان فرهنگی را در زادگاه های دوقهرمان جنوب(رییس علی دلواری و خالوحسین بردخونی) مصوب کردند، افتتاح شد و بالاخره هنرمندان بردخونی نیز دارای مکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی یکی پس از دیگری مراکز فرهنگی بردخون / وعده هایی که عملی نمی شوند

تعطیلی یکی پس از دیگری مراکز فرهنگی بردخون / وعده هایی که عملی نمی شوند