مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:502020-06-02سياسي

خاطرات دختر امام خمینی از روزهای بیماری امام و رحلت آن بزرگوار


خانم زهرا مصطفوی در گفت و گویی درباره چگونگی تشخیص بیماری امام، روند آن و ساعت های تلخ عمر امام که بر آن بزرگوار و آنان گذشت به بیان خاطراتی پرداخته اند.

- خانم زهرا مصطفوی، دختر امام خمینی در گفت و گویی که با مجله حضور داشتند، از چگونگی تشخیص بیماری امام و روزهایی که منجر به رحلت آن بزرگوار شد به سوالات پاسخ داده اند.

این خاطرات یادآور روزهای تلخ بیماری و از دست دادن امام است؛ روزهایی که هیچ کس فکر نمی کرد که بیماری بتواند پیر و مرادمان را از ما بگیرد و همه با هم دست به دعا برداشته بودیم و برای سلامتی روح الله قرنمان دعا می کردیم.

با هم گفت و گو را مرور می کنیم: از چه زمانی احساس کردید که حضرت امام(س) بیمارند و از بیماری ایشان مطلع شدید؟ - بسم اله الرحمن الرحیم.

یک روز ظهر هنگام ناهار خدمت امام بودم، هیچ وقت سابقه نداشت ایشان مطالبه غذا کنند بلکه همیشه می نشستند تا هر وقتی غذا برایشان آورده می شد مشغول شوند.

آن روز رو به من کردند و گفتند: بگو غذا را بیاورند .

ظاهراً خودشان هم متوجه این نکته شدند که بر خلاف همیشه غذا را مطالبه کرده اند، فوراً گفتند: خیلی ضعف دارم حتی قاشق را نمی توانم بلند کنم .

با سابقه اخلاقی ای که از ایشان داشتم که اصلاً اهل اینکه اظهار ضعف کنند نبودند متوجه شدم که حتماً باید مورد خاصی باشد، به همین جهت فوری آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات دختر امام خمینی از روزهای بیماری امام و رحلت آن بزرگوار

خاطرات دختر امام خمینی از روزهای بیماری امام و رحلت آن بزرگوار