مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:002020-06-02اقتصادي

نرخ بیکاری در شاهرود و میامی 35 درصد است


نماینده شاهرود و میامی در مجلس ضمن بیان اینکه شرایط کنونی می بایست مدیریت شود چرا که بیکاری و معیشت دغدغه های اصلی مردم هستند، گفت: نرخ بیکاری در شاهرود و میامی 35درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خانی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه در فضای مجازی ضمن انتقاد از شرایط اقتصادی کشور، با بیان اینکه امروز قیمت همه اقلام مصرفی خانوارها بالا رفته و بیکاری و معیشت دغدغه های اصلی مردم هستند، بیان کرد: مردم با درآمد ماهی یک میلیون تومان نمی توانند زندگی کنند.

وی با طرح این پرسش که وقتی در یک خانه دو، سه و حتی چهار بیکار وجود دارد با این شرایط اقتصادی چگونه می توانند روزگار بگذرانند، افزود: نرخ بیکاری در شاهرود و میامی 35 درصد است.

عضو خانه ملت همچنین تصریح کرد: جامعه نشان می دهد که همه اقلام با افزایش چند برابری قیمت روبرو شده اند و کنترل بازار از دست دولت در رفته است.

خانی همچنین اشاره ای نیز به سیاست های بانکی کشور داشت و با بیان اینکه مشکلات بانکی کماکان پابرجا هستند و باید فکری به حالشان کرد، ابراز داشت: در زمینه بانک ها دو حالت را می توان متصور شد، یا بانک ها حرف دولت را گوش نمی دهند و سلیقه ای عمل می کنند و یا دولت پول های بانک را بر می دارد و بازنمی گرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری در شاهرود و میامی 35 درصد است

نرخ بیکاری در شاهرود و میامی 35 درصد است