مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:102020-06-02سياسي

عیسی زاده: همه تقصیرها را به گردن تحریم ها نیندازیم


نماینده مردم میاندوآب در مجلس با بیان اینکه همه تقصیرها را به گردن تحریم ها نیندازیم، گفت: 4 میلیون زن سرپرست خانواده در کشور داریم که نه کار دارد و نه پول و باید از چند فرزند هم نگهداری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس امروز (سه شنبه 13 خرداد 99) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس با اشاره به سالگرد رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، اظهار داشت: ما باید 14 خرداد سال آینده کارنامه ارائه دهیم و به امام (ره) و شهدا بگوییم که در این یکسال چکار کرده ایم؛ دیگران را متهم نکنیم و بگوییم که خودمان چه کار کرده ایم.

وی با اشاره به رفاه و معیشت مردم، تصریح کرد: من به عنوان خادم ملت به خاطر وضعیت رفاه و معیشت مردم شرمنده هستم چرا که جوانان شهر من به علت بیکاری در کنج خانه مانند شمع در جلوی چشم پدر و مادرشان می سوزند.

  عیسی زاده با اشاره به فشارهای اقتصادی و سیاسی استکبار جهانی به ایران گفت: امروز گرگ صفت های ذاتی و وحشی در بیرون از ایران خانواده 80 میلیونی ما را از لحاظ اقتصادی و فرهنگی ما را تحت فشار قرار دادند.

آیا نباید در جهت کم کردن این فشار حرکت کرد؟ نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت: مردم انقلابی از مجلس انقلابی انتظار دارند که مشکلات ازدواج، بیکاری و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیسی زاده: همه تقصیرها را به گردن تحریم ها نیندازیم

عیسی زاده: همه تقصیرها را به گردن تحریم ها نیندازیم