مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-02سياسي

درخواست خاندوزی از مرکز آمار برای ارائه گزارشی از نمره عدالت به مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 13 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور، - ، احسان خاندوزی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 13 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور، گفت: فرمایشات رییس سازمان برنامه و بودجه به جهت اینکه مشمول توضیحات کارشناسی بود و نه هیچ تعهد سیاستگذارانه از آن عبور میکند، از این پس باید بیشتر متعهد به بخش های سیاستگذاری صحبت کنیم، اگر 6 سال مستمرا نرخ رشد 8 درصدی را تجربه کند، تازه درآمد سرانه آن به سال 90 بازمی گردد.

با توجه به این موضوع سیاست های حمایتی دولت دراین زمینه چه خواهد بود.

وی ادامه داد: رییس مرکز آمار کشور هم قرار بود دراین جلسه حضور داشته باشد، حال با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در پیامی به مناسبت افتتاحیه مجلس گفتند نمره عدالت کشور خوب نیست.

به صورت رسمی از مرکز آمار درخواست میکنم گزارشی از نمره عدالت کشور ارائه کند.

کشور های دیگر با تعریف خودشان نسبت به عدالت گزارشی تنظیم می کنند از این رو ما هم باید گزارشی براساس تعریف جمهوری اسلامی از عدالت ارائه کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های رییس بانک مرکزی، افزود: کاش درخصوص تعهد بانک مرکزی به هدفگذاری تورم بیشتر توضیح می داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست خاندوزی از مرکز آمار برای ارائه گزارشی از نمره عدالت به مجلس

درخواست خاندوزی از مرکز آمار برای ارائه گزارشی از نمره عدالت به مجلس