مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-02اقتصادي

بهره برداری از بخش گردشگری کودک در مجموعه پل معلق تمام شیشه ای هیر


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: بخش گردشگری کودک با هدف پاسخ به سلیقه های گروه های مختلف در مجموعه پل معلق تمام شیشه ای هیر به بهره برداری رسید.

- ایسنا/اردبیل معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: بخش گردشگری کودک با هدف پاسخ به سلیقه های گروه های مختلف در مجموعه پل معلق تمام شیشه ای هیر به بهره برداری رسید.

صغری فرشی 13 خرداد در افتتاحیه بخشی از شهر بازی کودکان در مجموعه پل معلق هیر اظهار کرد: برای توسعه سرگرمی کودکان در این نوع مجموعه های گردشگری، امروز شاهد بهره برداری بخشی از شهر بازی پل معلق شیشه ای هیر هستیم.

وی با بیان اینکه مجموعه پل معلق تمام شیشه ای هیر از پروژه های موفق استان اردبیل به شمار می رود، تصریح کرد: پل معلق هیر در فازهای مختلف طراحی شده که یکی از آنها گردشگری کودک است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: با توجه به نقش کودکان در انتخاب مقصد، راه اندازی شهر بازی برای کودکان در این مجموعه بر ماندگاری مسافر تاثیرگذار خواهد بود.

فرشی راه اندازی این بخش را فرصتی برای کودکان هیر و گردشگران ورودی به استان برای بهره مندی از این ظرفیت برشمرد و گفت: چنین پروژه هایی در انتخاب مقصد گردشگران با سلیقه های مختلف تاثیرگذار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بخش گردشگری کودک در مجموعه پل معلق تمام شیشه ای هیر

بهره برداری از بخش گردشگری کودک در مجموعه پل معلق تمام شیشه ای هیر