مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-02سياسي

کوتاهی در مسئولیت ها خیانت به امام و خون شهدا است


امروز کوتاهی در مسئولیت ها خیانت به امام و خون شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی است که شاگرد و دست پرورده امام راحل بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن موسوی روز سه شنبه در مراسم سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد امام حسین (ع) شهر پلدختر اظهار داشت: امام راحل انسانی کامل بود که علی وار زیست و تا مرز عصمت پیش رفت و این افسانه نیست.

وی افزود: تقوا، زهد، اخلاص و ابعاد معنوی و شخصیتی امام  باعث شد هنگامی انقلاب کردند میلیون ها نفر را در سراسر جهان مانند آهنربا به خود جذب کند.

امام جمعه پلدختر گفت: بسیاری از مردم شخصیت حقیقی امام را نمی شناختند تا اینکه زمان انقلاب مردم از سراسر دنیا به ندای امام لبیک گفتند و با رحلت امام میلیون ها نفر در تشییع پیکرا و شرکت کردند که هنوز تاریخ انسانها تشییع جنازه ای با این ابهت و عظمت به خود ندیده است.

وی بیان داشت: شجاعت امام راحل در بعد فردی زبانرد است و قسم یاد می کند که در تمام طول عمر مبارزاتی خود حتی یک لحظه هراس به دل راه ندادند و ابعاد شخصیتی امام الگویی برای تمام آزادگان جهان است.

موسوی یاد آورشد: امام خمینی(ره) با دست خالی تنها با سلاح تقوا، توکل و ایمان به خدا دنیا را از خواب غفلت بیدار کردند و هر ساله در مراسم های رحلت این مرد بزرگ کشورها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی در مسئولیت ها خیانت به امام و خون شهدا است

کوتاهی در مسئولیت ها خیانت به امام و خون شهدا است