مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-02اقتصادي

متولی: 80 درصد افزایش قیمت کاغذ ناشی از جو روانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد متولی از واردکنندگان کاغذ، با اشاره به وضعیت بازار کاغذ و تایید ارز های تخصیصی برای واردات گفت: روند تخصیص ارز برای واردات همچنان به مانند سابق بوده و تخصیصی داده نشده است، - ، محمد متولی از واردکنندگان کاغذ، با اشاره به وضعیت بازار کاغذ و تایید ارز های تخصیصی برای واردات گفت: روند تخصیص ارز برای واردات همچنان به مانند سابق بوده و تخصیصی داده نشده است، البته هنوز با مشکل کمبود کاغذ مواجه نشده ایم، چون ناشران تولید چندانی ندارند.

وی با اشاره به اینکه آیا برای واردات کاغذ دولتی نیز ارز اختصاص داده نمی شود، گفت: قرار بود در سال جاری نیز همچنان کاغذ با ارز دولتی در اختیار وزارت ارشاد قرار بگیرد، اما امسال هنوز این اتفاق به جریان نیفتاده است، روز گذشته که با رییس تعاونی ناشران آشنا که تخصیص کاغذ را بر عهده دارد، صحبت می کردم، گفت که قرار است پرداخت شود،، اما اینکه چه زمانی باشد را نمی دانم.

وی گفت: ما نزدیک به 4 ماه است که ثبت سفارش کرده ایم، ولی هنوز ارز اختصاص نیافته است، با اینکه چندین بار نوع ارز را نیز تغییر دادیم.

متولی با اشاره به مشکلاتی که برای خرید کاغذ از کشور های خارجی پیش آمده است گفت: کرونا موجب شد که کشور های مختلف از تولید باز بمانند، از سوی دیگر در دنیا نیز سطح مصرف کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولی: 80 درصد افزایش قیمت کاغذ ناشی از جو روانی است

متولی: 80 درصد افزایش قیمت کاغذ ناشی از جو روانی است