مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-02سياسي

فرزانه: مازندران در محاصره زباله قرار گرفته است


نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران در محاصره زباله قرار گرفته و در شورابه های زباله های آلوده غرق شده است.

- نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران در محاصره زباله قرار گرفته و در شورابه های زباله های آلوده غرق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی الله فرزانه در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: خدا را شاکریم که در آغاز گام دوم انقلاب قدرت منطقه ای انقلاب اسلامی به قدرت بین المللی تبدیل شده است و با قدرت مثال زدنی حصر آبراه های بین المللی مثل آبادان شکسته شده است.

وی ضمن تشکر از عوامل فنی و خدماتی و فرماندهی کشتی های نفتکش گفت: باید به اطلاع مسوولان و دولتمردان برسانم که استان مازندران در محاصره زباله قرار گرفته است و در شورابه های زباله های آلوده غرق شده است؛ بوی تعفن ناشی از دپوی غیر بهداشتی زباله مردم این استان گردشگر پذیر را آزار می دهد.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس یازدهم تاکید کرد: روزانه 3500 تن زباله تولید و از هر تن زباله 350 تا500 لیتر شیرآبه خطرناک و آلوده تولید می شود مراکز سرطان شناسی ثبات کردند این مواد و شیرآبه ها می تواند سرطان زا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزانه: مازندران در محاصره زباله قرار گرفته است

فرزانه: مازندران در محاصره زباله قرار گرفته است