مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-02سياسي

آتش سوزی بوستان چیتگر عمدی بود


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی از عمدی بودن آتش سوزی بوستان چیتگر خبر داد.

- زهرا صدراعظم نوری روز سه شنبه در دویست و هفدهمین جلسه شورا، این مطلب را عنوان کرد و گفت: در انتهای شمال غربی بوستان چیتگر به دلیل اموال پلی اتیلن که وجود دارد آتش سوزی رخ داد که این آتش سوزی عمدی بود.

وی از معاونت خدمات شهری و مدیریت منطقه درخواست کرد با توجه به شرایط گرمای هوا و مسائل سیاسی اجتماعی نظارت کافی بر شهرها انجام شود تا چنین اتفاقاتی شهر را دچار مشکل و آسیب نکند.

نوری در ادامه با اشاره به تذکر یک عضو شورا مبنی بر بسته بودن چیتگر، گفت: کارشناسان خود را به صورت ناشناس به این پارک فرستادم و بعد از گفت و گو با مردم با مسئولان شهرداری منطقه نیز گفتگوهایی انجام دادند و در حال حاضر امکان بهره برداری شهروندان از این بوستان جنگلی وجود دارد.

وی ادامه داد: به عنوان رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر باید اطلاعات دقیقی برای قضاوت درست بدست می آوردم و متوجه شدم در حال حاضر فعالیت در این بوستان انجام و مردم در آن تفریح می کنند.

نوری با اشاره به تصویب ستاد مقابله با کرونا برای بسته شدن بوستان ها گفت: در این فاصله شهرداری این منطقه اقدام به انجام عملیات کاشت و بازپیرایی 40 هزار اصله درخت و احداث باغ با 2 هزار اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی بوستان چیتگر عمدی بود

آتش سوزی بوستان چیتگر عمدی بود