مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-02بين الملل

گفتگوی تلفنی نتانیاهو و کوشنر درباره الحاق کرانه باختری


نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی یک مکالمه تلفنی با «جارد کوشنر»، مشاور ارشد دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درباره طرح الحاق شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری به عنوان بخشی از اسراییل بحث و تبادل نظر کردند.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی یک مکالمه تلفنی با جارد کوشنر ، مشاور ارشد دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درباره طرح الحاق شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری به عنوان بخشی از اسراییل بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های اسراییلی اعلام کردند در این گفت گو پیامدهای احتمالی این طرح نیز مورد بحث قرار گرفت.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در 28 ژانویه سال جاری میلادی طی نشست خبری مشترک با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل در کاخ سفید از طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدل ایست نیوز، در چارچوب این طرح، شهرک های یهودی نشین در (کرانه باختری) به عنوان بخشی از اراضی اشغالی معرفی شده و حاکمیت اسراییل بر غور اردن نیز ادامه خواهد یافت.

نتانیاهو در 17 مه 2020 طی سخنانی در کنست گفته بود که دیگر وقت الحاق شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری فرا رسیده است.

محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین 19 مه طی نشستی با مقامات عالی رتبه دولتی در رام الله در واکنش به طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری اعلام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی نتانیاهو و کوشنر درباره الحاق کرانه باختری

گفتگوی تلفنی نتانیاهو و کوشنر درباره الحاق کرانه باختری