مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:202020-06-02اقتصادي

دلالان عامل افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهر تربت حیدریه


برخی از بنگاه داران املاک موجب افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه این شهر شده اند.

- مهدی وقفی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: زمین خواران، دلالان و برخی از بنگاه داران املاک و مسکن موجب افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهر می شوند و نتیجه آن رشد حاشیه نشینی است که آسیب های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فراوانی به بدنه شهر تربت حیدریه وارد کرده است.

رییس شورای شهر تربت حیدریه افزود: ارزانی زمین در حاشیه شهر، مهاجرت از شهرها و روستاهای اطراف، فرصت طلبی زمین خواران و دلالان، تخلف برخی بنگاه های املاک در فروش زمین های خارج از محدوده شهر، عدم ورود شهرداری به زمین های حاشیه شهر و فراهم نمودن زیرساخت های لازم قبل از ساخت و ساز توسط شهروندان و مشکلات اقتصادی سال های اخیر در سطح کشور از مهمترین دلایلی است که موجب افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهر شده است.

وی تصریح کرد: ساخت و سازها در مناطق حاشیه ای شهر غیر اصولی و بدون رعایت ضوابط شهرسازی و مهندسی است و در صورت بروز حوادث غیرمترقبه خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری برای ساکنین این مناطق در پی خواهد داشت.

وقفی بیان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری به تنهایی نمی توانند مانع ساخت و سازهای غیرمجاز شوند و ادارات خدمات رسان، مراجع قضایی و بنگاه های املاک نیز باید در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالان عامل افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهر تربت حیدریه

دلالان عامل افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهر تربت حیدریه