مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:352020-06-02بين الملل

شکایت علیه سیسی و چند مقام ارشد مصر در آمریکا


آمریکایی دادخواستی در دادگاه واشنگتن علیه مقامات ارشد فعلی و سابق مصر ارائه کرد و گفت وی در دوره پس از برکناری محمد مرسی تقریبا به مدت دو سال در مصر بازدشت و شکنجه شده است.

- یک فعال سیاسی مصری- آمریکایی دادخواستی در دادگاه واشنگتن علیه مقامات ارشد فعلی و سابق مصر ارائه کرد و گفت وی در دوره پس از برکناری محمد مرسی تقریبا به مدت دو سال در مصر بازدشت و شکنجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست نوشت: این دادخواست که توسط محمد سلطان(32 ساله)، شهروند مصری آمریکایی روز گذشته(دوشنبه) در دادگاهی در ایالت کلمبیا در پایتخت آمریکا ارائه شد، حازم الببلاوی ، نخست وزیر پیشین مصر را به عنوان اولین متهمی که در زمان نخست وزیری اش با وی بدرفتاری کرده، هدف قرار داد.

این دادخواست همچنین عبدالفتاح سیسی، رییس جمهور فعلی وعباس کامل، مدیر سابق دفتر وی که در حال حاضر ریاست سرویس اطلاعات مصر را به عهده دارد و سه مقام پیشین در وزارت کشور را شامل می شود و سلطان در این دادخواست خواستار پیگرد قانونی آنها در صورت حضورشان در آمریکا شده است.

این روزنامه می نویسد: دادخواست 46 صفحه ای که توسط صلاح سلطان، فرزند یکی از رهبران اخوان المسلمین ارائه شده ، براساس قانونی است که در سال 1991 در ایالات متحده صادر شد و به نجات یافتگان از شکنجه اجازه می دهد تا از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت علیه سیسی و چند مقام ارشد مصر در آمریکا

شکایت علیه سیسی و چند مقام ارشد مصر در آمریکا