مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:402020-06-02سياسي

روایت امیر نصیرزاده از نقش نهاجا در تامین امنیت آسمان کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران باحضور در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد از بخش های مختلف بازدید و میزان آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

- ، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران باحضور در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد از بخش های مختلف بازدید و میزان آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، با تاکید بر افزایش و توجه بیش از پیش به یادگیری دانش و علوم فناورانه گفت: یادگیری انواع علوم و فنون، بسیار ارزشمند، مهم، مفید و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ولی آنچه این علوم را مهمتر از سایر شاخصه ها قرار می دهد، تاثیر گزاری آن ها است که باید مورد توجه قرارگیرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده در ادامه با تاکید براینکه قدردانی از شهدا با سرلوحه قرار دادن روحیه رزمندگی و خدمتگزاری در اجرای ماموریت میسر خواهد شد خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در تامین امنیت آسمان ایران اسلامی نقش مهم، مقدس و ستودنی را ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت امیر نصیرزاده از نقش نهاجا در تامین امنیت آسمان کشور

روایت امیر نصیرزاده از نقش نهاجا در تامین امنیت آسمان کشور