مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:502020-06-02سياسي

چرا تشکیلات بهایی به محیط زیست علاقه مند است؟


تشکیلات بهایی، جاسوسان زیادی را غیر از ارگان های نظامی در بخش های مختلف از زیست محیطی به کار گرفته است؛ اما چرا؟ چرایی این موضوع به امنیت ملی و براندازی حکومت مربوط می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیده فاطمه حسینی در یادداشتی نوشت: در سال های اخیر تشکیلات بهایی، جاسوسان زیادی را غیر از ارگان های نظامی در بخش های مختلف از جمله فرهنگی،  اجتماعی، هنری و زیست محیطی به کار گرفته است؛  اما چرا؟ چرایی این موضوع به امنیت ملی و براندازی حکومت مربوط می شود.

1) بیت العدل در فلسطین اشغالی که مقر تشکیلات اصلی بهاییان است و تصمیمات برای این فرقه منحرف در آنجا گرفته می شود، سالانه در پیام های مختلف، تبلیغات را رگ حیات این تشکیلات عنوان کرده و از اعضای تشکیلات می خواهد در پوشش مؤسسات خیریه، سمن ها، گروه های فعال زیست محیطی  و .

به تبلیغ این فرقه و در نهایت براندازی نظام جمهوری اسلامی و تشکیل حکومت بهایی بپردازد؛ البته باید بگوییم طبق نقشه اساس این تشکیلات ، تنها مقصد براندازی ایران نیست و قصد براندازی کل حکومتها را دارند.

جاسوسان زیست محیطی با تأسیس مؤسسه های به اصطلاح مردم نهاد با بودجه بیت العدل و ارتباط با سازمان های دولتی، عضوگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تشکیلات بهایی به محیط زیست علاقه مند است؟

چرا تشکیلات بهایی به محیط زیست علاقه مند است؟