مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-02سياسي

نویسنده برجسته عصر امام کیست؟/ شعرخوانی ژولیده نیشابوری در مدرسه فیضیه


به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) و قیام 15 خرداد نشست فرهنگی «عصر روح الله» به صورت زنده از طریق فضای مجازی برگزار شد و استادان حوزه شعر و ادبیات درباره زوایایی از تأثیرات امام بر شعر و ادبیات و تحولات افغانستان صحبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست فرهنگی عصر روح الله سه شنبه 13 خرداد همزمان با فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (قدس سره) و قیام 15 خرداد، با حضور محمدسرور رجایی (شاعر و فعال فرهنگی افغانستانی) و حسین قرایی (پژوهشگر تاریخ شفاهی ادبیات انقلاب) و با اجرای میثم رشیدی مهرآبادی به صورت زنده از طریق فضای مجازی برگزار شد.

آغاز دوران نویسندگی با نوشتن از امام محمدسرور رجایی در ابتدای این نشست با بیان خاطره ای درباره آغاز فعالیت خود در حوزه نویسندگی و همچنین علاقه مردم افغانستان به امام خمینی (قدس سره) گفت: من از سال های نوجوانی به نوشتن علاقه داشتم و پیش از اینکه به ایران بیایم این کار را انجام می دادم، در حالی که در آنجا کسی را برای راهنمایی و آموزش نداشتم و هرچه می خواستم برای خودم می نوشتم.

اولین باری که تصمیم گرفتم به صورت جدی دست به قلم شوم و مطلبی بنویسم، مربوط به زمانی بود که در پیشاور پاکستان ساکن بودم به مناسبتی به خانه فرهنگ ایران رفتم و در مسابقه مقاله نویسی با محوریت امام خمینی (قدس سره) شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده برجسته عصر امام کیست؟/ شعرخوانی ژولیده نیشابوری در مدرسه فیضیه

نویسنده برجسته عصر امام کیست؟/ شعرخوانی ژولیده نیشابوری در مدرسه فیضیه