مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:102020-06-02اقتصادي

اختصاص 200میلیارد تومان به طرح های آبرسانی روستاهای پایین دست سد پیشین


به منظور احداث تصفیه خانه شبکه آبرسانی 216روستای پایین دست سد پیشین ، 200 میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص داده شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به منظور احداث تصفیه خانه شبکه آبرسانی 216روستای پایین دست سد پیشین ، 200 میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص داده شده است.

به نقل از روابط عمومی استانداری، احمدعلی موهبتی به همراه مدیرعامل آب و فاضلاب استان و دکتر محمدرضا واعظ مهدوی رییس بنیاد هاسب با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور با حمیدرضا عدل معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی این سازمان دیدار و در رابطه با بررسی طرح های آبرسانی سیستان وبلوچستان گفت وگوکردند.

وی لزوم توجه ویژه به توسعه زیرساخت های استان و برطرف کردن نیاز آبی مردم را جز اولین حقوق آنها برشمرد و بر آن تاکید کرد.

استاندار سیستان وبلوچستان با بیان اهمیت و ضرورت بهره مندی 216روستای پایین دست سد پیشین و 220 روستای پایین دست سد زیردان، خواستار اختصاص اعتبار مورد نیاز برای اجرای تصفیه خانه و شبکه آبرسانی به این روستاها شد.

در ادامه این جلسه قاسمی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان نیز گزارش کاملی از وضعیت آب استان و کمبودهای موجود در حوزه آبرسانی ارائه و درخواست شد با اختصاص بودجه لازم جهت طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 200میلیارد تومان به طرح های آبرسانی روستاهای پایین دست سد پیشین

اختصاص 200میلیارد تومان به طرح های آبرسانی روستاهای پایین دست سد پیشین