مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-02سياسي

ناگفته هایی از آیت الله امینی(ره) از زبان ناشر ایشان


«بعد از اینکه مرحوم حجت الاسلام حاج سید صادق طباطبایی بروجردی نوه پسری مرحوم آیت الله العظمی بروجردی فوت کردند، تمام ورثه و متولیان مسجد اعظم جمع شدند و کلیه کارها را به آیت الله آقای حاج سید جواد علوی بروجردی نوه دختری ایشان محول کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، شفقنا نوشت: به بهانه چهلمین روز ارتحال این عالم مجاهد به سراغ محمدتقی انصاریان خوانساری مدیر انتشارات انصاریان بعنوان ناشر تخصصی آثار آیت الله امینی آمده ایم تا خاطراتی از قریب به 60 سال آشنایی و رفاقت با آیت الله امینی برایمان بگوید.

آشنایی شما با آیت الله امینی به چه سالی بر می گردد؟ از دوران تحصیل ایشان خاطراتی دارید؟ بنده آقای امینی را تقریباً از سال 1340ش به بعد می شناسم، یعنی بعد از فوت آیت الله العظمی بروجردی.

آن هنگام، بعد از شرکت در درس آیت الله العظمی بروجردی به دروس علامه طباطبایی مانند اسفار، فلسفه و تفسیر و بعد از تبعید امام خمینی، درس آیت الله گلپایگانی و آیت الله سید محمد محقق داماد می رفتند و می گفتند: قبلاً جلد اول از کفایه را خدمت آیت الله مرعشی نجفی و جلد دوم را خدمت آیت الله گلپایگانی خواندم، آن روزها درس های خصوصی را آیت الله گلپایگانی در منزلشان که در بازار قم، نزدیک تکیه یزدیها بود، تشکیل می دادند و خاطراتی از آن روزها و روحیات و اخلاقیات آیات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از آیت الله امینی(ره) از زبان ناشر ایشان

ناگفته هایی از آیت الله امینی(ره) از زبان ناشر ایشان