مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:352020-06-02اقتصادي

اجرای طرح فراز در باغ های انگور ملایر


در طرح توسعه راهبردی شهرستان در حوزه کشاورزی، به دنبال اجرای طرح داربستی کردن یا طرح فراز باغ های انگور هستیم که امیدواریم در سال پیش رو پیشرفت خوبی را شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر قدرت اله ولدی ظهر امروز در بازدید از روند اجرای طرح باغ های فراز و عملیات پیوند و سرشاخه زنی درختان گردو و انگور با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی ملایر اظهار کرد: بالا بردن عملکرد و بهره وری از اهداف اجرای طرح فراز و سرشاخه کاری و پیوند است.

وی افزود: با توجه به اینکه برای به بار نشستن محصول انگور و درختان گردو امکانات و نهاده های زیادی در یک سال مصرف می شود، می طلبد با استفاده از روش های نوین مثل سرشاخه کاری، پیوند و اجرای طرح فراز باغ انگور، به باغداران و کشاورزان کمک کرد.

فرماندار شهرستان ملایر ادامه داد: در طرح توسعه راهبردی شهرستان در حوزه کشاورزی، به دنبال اجرای طرح داربستی کردن یا طرح فراز باغ های انگور هستیم و با زیرساخت هایی که انجام شده، امیدواریم در سال پیش رو پیشرفت خوبی برای شهرستان محقق شود.

وی درباره مزیت های طرح فراز گفت: اجرای این طرح موجب افزایش کیفیت و میزان تولید می شود به طوری که وقتی باغات ایستاده یا طرح فراز انجام می گیرد، محصول آسیب ندیده و فرآوری آن به راحتی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح فراز در باغ های انگور ملایر

اجرای طرح فراز در باغ های انگور ملایر