مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:502020-06-02سياسي

لطفی: محور برنامه های بزرگداشت امام (ره) ترویج مکتب امام در فضای مجازی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور درباره برنامه های این شورا برای بزرگداشت ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد گفت: - ، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور درباره برنامه های این شورا برای بزرگداشت ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد گفت: حضرت امام خمینی رضوان الله عبد صالح و بنده خاضع خدا، یکی از برترین چهره های تاریخ بشریت و شخصیت اسطوره ای استثنایی است که زنده کننده بعثت انبیاء و امامت اوصیاء در خاطره هاست.

وی با بیان اینکه امام راحل با قیام خود به اسلام عزّت بخشید و پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد، تصریح کرد: امام خمینی (ره) ملّت ایران را از اسارت بیگانگان نجات داد، شخصیت و خودباوری را برای آنان به ارمغان آورد و صلای استقلال و آزادگی را در سراسر گیتی سر داد و امید را در دل های ملّت تحت ستم زنده کرد.

لطفی با یادآوری تشکیل ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام که همه ساله متولی برگزاری مراسم ارتحال امام است، گفت: این ستاد امسال تصمیم گرفت که به دلیل شیوع کرونا، مراسمی برگزار نشود.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز یکی از نهاد هایی است که در ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) حضور دارد، گفت: در کنار این موضوع، شورای هماهنگی تبلیغات اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفی: محور برنامه های بزرگداشت امام (ره) ترویج مکتب امام در فضای مجازی است

لطفی: محور برنامه های بزرگداشت امام (ره) ترویج مکتب امام در فضای مجازی است